Робота соціального педагога в закладі дошкільної освіти
Виділяються три провідні напрямки роботи соціального педагога в дошкільному закладі:
1. Консультування адміністрації
- ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ПЕДАГОГІЧНОМУ, ДИТЯЧОМУ ТА БАТЬКІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВАХ ЗА ДОПОМОГОЮ ОСНОВНОГО ДІАГНОСТИЧНОГО ТА ПРАКТИЧНОМУ ІНСТРУМЕНТАРІЮ;
- ОПИТУВАЛЬНИКИ: АНКЕТА І БЛАНКИ ІНТЕРВ’Ю, БЛАНКИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ ТА ЯВИЩ У КОЛЕКТИВІ;
- УЧАСТЬ У РОЗВ’ЯЗАННІ КОНФЛІКТІВ МІЖ БАТЬКАМИ ТА НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ, БАТЬКАМИ ТА ДІТЬМИ, ВИХОВАТЕЛЯМИ ТА БАТЬКАМИ.
2. Проведення методичної роботи з педагогічними працівниками закладу
ЦЯ РОБОТА ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНИМ ПЕДАГОГОМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ВИХОВАТЕЛЕМ З МЕТОЮ НАВЧАННЯ ПРИЙОМУ СОЦІОМЕТРИЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ОТОЧЕННЯМ В ГРУПАХ. ДОПОМОГА В ДІАГНОСТИЦІ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ НАПРУЖЕНОСТІ У ДІТЕЙ (ВІДЧУЖЕНІ, ЗНЕХТУВАЛЬНІ ДІТИ). НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА, УЧАСТЬ В РОБОТІ ПЕДРАД, БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРАХ НА ІН.
3. Співпраця та взаємозв’язок з різними державними та не державними закладами (органами управління освіти, соціальними службами, медичними установами, службою у справах неповнолітніх).