Керуючись Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про засади державної мовної політики», «Про цивільну оборону України», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, програми розвитку , програми розвитку для дітей від 2 до 7 років «Дитина», інструктивно-методичні рекомендації «Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2021/2022 навчальному році»

з метою підвищення ефективності роботи з дітьми дошкільного віку, колектив визначає на 2021/2022навчальний рік пріоритетні завдання:

1.Продовжувати роботу щодо збереження здорового способу життя дошкільників шляхом поєднання оптимальної системи педагогічних впливів, медичних заходів, соціально-психологічної реабілітації, психокорекції та використання здоров`язберігаючих технологій.

2. Розвивати різні форми спілкування дитини, що спрямовують розвиток ступенів усвідомлення дошкільниками власних здібностей і можливостей у різних видах діяльності: предметно-практичній, пізнавальній, образотворчій.

3.Формувати та організовувати розумово-пізнавальну діяльність в логіко-математичному розвитку.



4.Підвищення результативності освітнього процесу в ігровій діяльності дошкільників.

/Files/images/ф.jpg

/Files/images/Методична скарбничка.gif

Методична робота в закладі дошкільної освіти «Барвінок» відповідає структурі методичної роботи з педагогічними кадрами.

В роботі з педколективом впроваджуються масові:

- (педради, семінари, методоб’єднання),

-групові (семінари-практикуми, творчі групи, консультації),

- індивідуальні (самоосвіта, курсова перепідготовка) форми методичної роботи.

Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного та розумового розвитку.

МЕТОДИЧНА РОБОТА В ЗДО ВІДПОВІДАЄ НАСТУПНИМ ПРАВИЛАМ:

-організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;

-приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;

-позначається на рівні підготовленості вихованців;

-задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;

-постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;

-створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

ПРІОРІТЕТИ РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗДО Є:

-варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;

-диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;

-формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;

-підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;

-формування готовності до професійного самовдосконалення.

МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.

НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

-підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;

-удосконалення педагогічної майстерності;

-сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;

-розвиток спеціальних умінь і навичок.

ГОЛОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ Є:

-підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;

-вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;

-сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.

-підтримка ділового тонусу педагогів;

-стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;

-створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання

-оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.

РЕЗУЛЬТАТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.

Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.

Роль методичної служби дошкільного закладу збільшується в сучасних умовах у зв'язку з необхідністю раціонально і оперативно використовувати нові методи, прийоми і форми навчання та виховання. Серед педагогічних інновацій надається перевага особистісно орієнтованим технологіям, а саме:

-технології організації самостійної роботи;

-інформаційним технологіям;

-комп'ютерним технологіям консультування.

Одним з основних завдань методичної служби є надання допомоги педагогам у формуванні й удосконаленні навичок самоосвітньої діяльності, що передбачає такі види роботи як: систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу у визначенні різних позицій (сильних та слабких) з метою подолання труднощів; постійне інформування про новий передовий педагогічний досвід; підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики. Рівень кваліфікації та педагогічної майстерності у кожного педагога свій, тому кожен самостійно обирає форму методичної роботи, засіб удосконалення педагогічної техніки і технології.

Найбільш ефективними формами підвищення фахової майстерності вважаємо самоосвіту, навчання на курсах підвищення кваліфікації, колективні перегляди занять і окремих форм роботи. В нашому дошкільному закладі стало традицією серйозно готуватися до проведення відкритих заходів: педагоги за власною ініціативою перевертають підшивки журналів, нову методичну літературу, виготовляють незвичайні посібники, тому що їм самим вже не цікаво дивитися і презентувати застарілий і малоефективний досвід роботи.

Найвищим показником професійної компетентності педагогів, нашого дитячого садочка вважаємо сформованість в них потреби в самовдосконаленні без спонукання «зверху».

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ЗДО НАПОВНЕНИЙ МАТЕРІАЛАМИ ЗА ТАКИМИ РОЗДІЛАМИ:

-нормативно-правові акти з питань дошкільної освіти;

-документація вихователя-методиста з освітньо-виховної роботи;

-інформація про педагогічні кадри;

-педагогічні посібники, зразки наочності, ігрові та дидактичні матеріали;

-періодичні видання, психолого-педагогічна, методична та дитяча художня література;

-технічні засоби, фото-, аудіо- та відеоматеріали.

Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані та розташовані для зручного використання, що відображено у каталозі методичного кабінету Окремими розділами виділено нормативні документи, документація вихователя-методиста; матеріали атестації працівників; співпраця зі школою, родиною, матеріали перспективного педагогічного досвіду.

Навчально-виховна діяльність в дошкільному закладі планується згідно інструктивно-методичних рекомендацій

Кiлькiсть переглядiв: 663